Общините Велико Търново, Горна Оряховица и Дряново участваха в 16-тото Международно туристическо изложение „Borsa Mediterranea Del Turismo Archaelogico“
Общините Велико Търново, Горна Оряховица и Дряново взеха участие в 16-тото Международно туристическо изложение „Borsa Mediterranea Del Turismo Archaelogico“, което се проведе от 14 до 17 ноември 2013 г. в Пестум, Италия. Участието на общините се осъществи по проект „Бяло, пурпурно, синьо, зелено – следите на вечността. Утвърждаване образа на региона като уникална туристическа дестинация на националния и международен пазар“.
Borsa Mediterranea Del Turismo Archaelogico – Пестум, Италия е професионално изложение за културен и археологически туризъм. През 2011 г. са се представили 200 изложители от 31 страни и е посетено от 8 000 посетители, от които 170 акредитирани журналисти.
Целта на изложението е да се срещнат представители на различни туристически професии, които в продължение на 4 дни получават специализирана информация, дискутират актуални проблеми на туристическото развитие и се запознават с новости в туристическото предлагане.
Тази година участници в борсата бяха представители от Албания, Хърватска, Кипър, Гватемала, Хондурас, Кения, Малта, Венецуела и др. България беше представена с информационен щанд от 36 кв. м., на който общините Велико Търново, Горна Оряховица и Дряново разполагаха с рекламна площ и работно място за 4 представители.
Регион Велико Търново се представи с щанд с рекламни материали, включващи информационни брошури, карти на туристическите маршрути в региона, както и туристически пакети с най-атрактивните забележителности. На видеоекран се прожектираха рекламни клипове с най-големите атракции на общините, които привлякоха голяма част от посетителите. В рамките на изложението се проведе работна среща, на която туроператори от Великобритания, Израел, Испания, Италия, Холандия, Германия и др. бяха запознати с туристическите атракции на общините Велико Търново, Горна Оряховица и Дряново.
Основна цел на проекта „Бяло, пурпурно, синьо, зелено – следите на вечността. Утвърждаване образа на региона като уникална туристическа дестинация на националния и международен пазар“ е да подкрепи, популяризира и увеличи интереса към туристическите атракции на територията на общините Велико Търново, Горна Оряховица и Дряново, както и да повиши броя на посетителите и продължителността на техния престой, да подобри сезонното и териториално разпределение на туризма в различните райони.
Borsa Mediterranea Del Turismo Archaelogico – Пестум, Италия е професионално изложение за културен и археологически туризъм. През 2011 г. са се представили 200 изложители от 31 страни и е посетено от 8 000 посетители, от които 170 акредитирани журналисти.
Целта на изложението е да се срещнат представители на различни туристически професии, които в продължение на 4 дни получават специализирана информация, дискутират актуални проблеми на туристическото развитие и се запознават с новости в туристическото предлагане.
Тази година участници в борсата бяха представители от Албания, Хърватска, Кипър, Гватемала, Хондурас, Кения, Малта, Венецуела и др. България беше представена с информационен щанд от 36 кв. м., на който общините Велико Търново, Горна Оряховица и Дряново разполагаха с рекламна площ и работно място за 4 представители.
Регион Велико Търново се представи с щанд с рекламни материали, включващи информационни брошури, карти на туристическите маршрути в региона, както и туристически пакети с най-атрактивните забележителности. На видеоекран се прожектираха рекламни клипове с най-големите атракции на общините, които привлякоха голяма част от посетителите. В рамките на изложението се проведе работна среща, на която туроператори от Великобритания, Израел, Испания, Италия, Холандия, Германия и др. бяха запознати с туристическите атракции на общините Велико Търново, Горна Оряховица и Дряново.
Основна цел на проекта „Бяло, пурпурно, синьо, зелено – следите на вечността. Утвърждаване образа на региона като уникална туристическа дестинация на националния и международен пазар“ е да подкрепи, популяризира и увеличи интереса към туристическите атракции на територията на общините Велико Търново, Горна Оряховица и Дряново, както и да повиши броя на посетителите и продължителността на техния престой, да подобри сезонното и териториално разпределение на туризма в различните райони.